مرسانا طلامرسانا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره
پیوند عشقمانپیوند عشقمان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
قند عسل ماقند عسل ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

♥ مرسانای عزیزم ♥

عشقم مرسانا

سنجش سلامت

1395/2/19 19:32
نویسنده : یلدا
306 بازدید
اشتراک گذاری

نمک من چند روزیه اومدیم میمند جمعه اومدیم بهمراه مامان و بابام و عسلی و البته عصر اومدیم و اونا شب برگشتن

فدای قدو بالات شیطون بلای من

اینجام مثل شیراز همش میری سر شیر آب و من روزی چندین بار باید لباساتو

عوض کنم

واقعا شمادوتا تمام زندگیم شدین و همه وقتم شده شماها

گل من امروز برای مراقبت دو سالگی رفتیم مرکز بهداشت خدارو شکر همه چیز خوب بود

قدت 87 سانت و وزنت 12 و نیم بود

پسندها (1)

نظرات (2)

ایستگاه کودک
19 اردیبهشت 95 20:39
سلام کانال ایستگاه کودک پر از ترانه و داستان های کودکانه آموزش زبان و مطالب علمی نکات تربیتی مفید عکس های خاطره انگیز برای مامان و باباهای امروز و بچه های دیروز به کانال ما در تلگرام بپیوندید https://telegram.me/joinchat/CA6u1D3mSn_4xKOAEVbwLQ با بهترین آرزوها برای شما و کودک دلبندتان
بامزه
21 خرداد 95 14:18
خیلی خوشم اومدهازش