مرسانا طلامرسانا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره
پیوند عشقمانپیوند عشقمان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
قند عسل ماقند عسل ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

♥ مرسانای عزیزم ♥

عشقم مرسانا

مهرماه مرسانا گلی 94

1394/7/20 20:10
نویسنده : یلدا
314 بازدید
اشتراک گذاری

مرسانا جونم ببخشید از اینکه نتونستم مدتی به وبلاگت سربزنم . 

 

عروسک ناز من 

شهریور ماه 94 من و بابا و شما بهمراه عسل و مامانی و بابایی به مسافرت رفتیم . مشهد و شمال و ...

خیلی خوش گذشت . اینم چند تا از عکسا

اینجا باغ نادری ، آرامگاه نادر شاه افشار توی مشهده که تو کلی اونجا بدو بدو کردی و فرار کردی و خندیدی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فدای تو یا نت نداشتم و یا خیلی ضعیف بود . گل من این چند روزه هم مراسم عروسی دایی مجتبی بود و تو هم بااینکه اولش بی تابی و گریه می کردی اما توی عروسی کلی ذوق کردی و برای خودت دس دسی و پایکوبی کردی و کلی هم همه ذوقتو کردن و کلی باهات دوستی شدن .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خلاصه که همه دوست داشتن و نازت کردن خیلی هم خوش گذشت .چند روز قبلش تب کردی و مامانی بردت پیش دکتر و خداروشکر باداروها خوب شدی .

عزیزم خواهش می کنم انقدر مریض نشو گریهاز خدا می خوام همیشه سالم و سلامت باشی .

 

همینطور عاشق ترانه های شاد کودکانه و سی دی حسنی در شهر میوه ای و کارتون های انگلیسی و فارسی که با شعر باشن کلی هم باهاش دس دسی می کنی و میرقصیچشمک

و همش کنترلو به ما می دی و می گی دالی دالی و همش صدام می زنی که عوضش کنم و اصلا خسته نمی شی اما مدام باید کنترل دستم باشه و بزنم بعدی .

پسندها (1)

نظرات (4)

همراه رایانه
20 مهر 94 20:28
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
tara
29 مهر 94 16:23
عزیزم ازینکه دخترت حالش بهتره خوشحالم دوستدارت مامان تارا
ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
27 دی 94 11:27
وووووووووووووووووی.چه جوجوی نازی.ادم دلش میخاد یه عالمه بوسش کنه و گازش بگیره سلا مامانه نینی ناز.من خاله نینی فوگولی هستم.خوش حال میشم شما هم به وبلاگم سر بزنید به نینیه ناز به جمع دوستان پسملمون اضافه بشه. منتظرتون هستم خاله اگرم با تبادل لینک موافق بودید بهم خبر بدید ــــــــــــخاله دلارامــــــــــ
نارین
7 بهمن 94 20:23
والا خیلی گل نازی دارین