مرسانا طلامرسانا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره
پیوند عشقمانپیوند عشقمان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
قند عسل ماقند عسل ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

♥ مرسانای عزیزم ♥

عشقم مرسانا

MERSANA

1394/4/9 20:32
نویسنده : یلدا
201 بازدید
اشتراک گذاری

MERESANA MANAGHEB

عروسک ناز من

شما الان بیشتر کلمات را می تونی بگی . به مامانی میگی مانی و به من میگی مامان.  اسم همه اعضای خانواده رو می گی . عاشق تاب هستی و شعر تاب تابو می خونی .

به عسل می گی عتل 

داشا ینی درسا ،آتنه ینی آتنا

عاشق ترشی و لواشکی و  میگی گوجه وبعضی چیزا رو آپکوپو ...خوشمزه

کوکو ینی بیسکویت و اسم خیلی چیزا رو قشنگ می گی مثل بالش .

پسندها (2)

نظرات (5)

همراه رایانه
10 تیر 94 11:43
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
زهره
4 مرداد 94 1:00
سلام عزیزم. چرا دیگه نیومدید. من عکسهای جدید و خوشکل دیگه از مرسانای ناز میخوام. من آپیدم منتظرتونم.
تیارای من
17 مرداد 94 7:21
چه گل خوشرو و خوشبویی
زهره
18 مرداد 94 15:22
سلام راستی هنوز مرسانا جون عاشق پتو هست؟؟ تولد دخترم نازنین زهرانزدیکه واسه تولد دعوتید ها ....... آپیدم منتظرم شاد باشید و عاشق