مرسانا طلامرسانا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره
پیوند عشقمانپیوند عشقمان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
قند عسل ماقند عسل ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

♥ مرسانای عزیزم ♥

عشقم مرسانا

جوجه من سینه خیز میره

1393/7/1 18:43
نویسنده : یلدا
173 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مرسانای چهارونیم ماهه من خیلی تلاش میکنه تا تنش رو از زمین جدا کنه و گاگله کنه و خیلی به دیدن اطرافش علاقه داره...

خیلی هم ورجه وورجه میکنه و دوست داره همش بغل باشه یا در حال

سینه خیز رفتن .

دیگه کاملا من رو میشناسه همین طور مامان بزرگ، بابابزرگ وخاله جونش رو...

مرسانا جونم

چند روز پیش بردیمش عروسی اما همش بیتابی میکرد .

اینقدر گریه کرد که نذاشت من یه دقیقه بشینم. انگار از شلوغی بدش میاد...

همین طور وقتی رفتیم باغ ، خیلی گریه کرد . واقعا نمیدونستم چشه ۰

فقط تو ماشین براش عین گهواره بود .

با مادر بزرگ های مامان

 

اینم خاله با معلم کلاس چهارم مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساعت نیک
1 مهر 93 18:51
راستی من بازاریاب هستم و این سایتی که گذاشتم ساعت دیواری های خوشگلی داره اگه دوست داشتی برو ببین و اگه خواستی بخر اگه نه هم که ببین تماشاش مجانیه