مرسانا طلامرسانا طلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره
پیوند عشقمانپیوند عشقمان، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
قند عسل ماقند عسل ما، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

♥ مرسانای عزیزم ♥

عشقم مرسانا

زندگی من ۵ ساله شدی

1398/2/11 3:22
نویسنده : یلدا
267 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود که سینه خیز میرفتی و دلمان برایت غنج میرفت 💖😘🤗

با با گفتی و با گفتن اولین کلمه دل بابا رو بردی بعد ماما گفتی و من معنای دختر مونس مامان رو درک کردم . ... چهار دست و پا رفتی همه با تعجب میگفتن چه نی نی مون زرنگه چه زود حرکتو شروع کرد کم کم دستتو به پاهام می گرفتی و بلند می شدی  . چند قدم می رفتی و زمین می خوردی و دوباره آغاز می کردی . راه رفتی دویدی و از پله های قلب من بالا و بالاتر رفتی اما من در عمق چشمانت فقط عشق را می خواندم . خیلی نگذشته بود که خدا بهت یه داداش کوچولو داد. یه همبازی مهربون اما گاهی هم شیطون . کل روزو باهمین هم دوست داشتن توشه هم دعوا .

و بالاخره خاطرات شاد و غمگین.

 گاهی حوصله سر میره 😔گاهی هیجان انگیزه🤣 😆.

حالا تو ., همان نی نی ریزه میزه من که غنچه مامان صدات می کردم شدی یه دختر خانوم ۵ ساله که البته من و بابا و خیلیا توقعات هم ازت داریم🙂 😁

پسندها (3)

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
11 اردیبهشت 98 7:48
زمان زود میگذرد ثبت کردن مارا به یاد گذشته میبرد 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 اردیبهشت 98 10:42
تولدمرسانای نازنین مبارک